ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ
Сергій Терещук: Євроремонтам у владних кабінетах доведеться потерпіти | 18:26 |
Сергію Миколайовичу, невдовзі розпочнеться новий сесійний тиждень, з чим конкретним Ви його розпочнете? До мене, як одного з представників вищого законодавчого органу, надходить багато колективних і усних звернень щодо сприяння у вирішенні невідкладних завдань соціального спрямування. Не стали винятком мої зустрічі із виборцями минулого тижня на Черкащині. Зрозуміло, що в умовах системної кризи, що охопила економіку України, реального зменшення бюджетних надходжень, все вирішити можливості немає. Доводиться трохи потерпіти, почекати, відкласти на кращі часи початок спорудження або ж реконструкцію багатьох об’єктів, євроремонти міністерських кабінетів і т.п. Є потреба при уточненні Державного бюджету на цей рік відмовитись від фінансування окремих програм невиробничого призначення, на які передбачено не один десяток мільйонів гривень. Сподіваюсь, що в цих питаннях усі ми проявимо одностайність і такий підхід схвалять наші виборці. Однак при всіх наших фінансових негараздах є проблеми, пов’язані із техногенною безпекою, екологією, збереженням життя і здоров’я людей. Глибоко переконаний, що ні Верховна Рада, ні Уряд не мають права, відкладати їх вирішення на майбутні роки. Із цього приводу вагоме слово повинен сказати і Президент України. При всіх наших бідах ми ж не можемо чекати, коли падатимуть мости, або ж коли через аварійні каналізаційні колектори провалюватимуться під землю автомобілі разом із пасажирами. А саме такий випадок стався недавно в Черкасах. І тільки дивом при цьому не загинули люди. Їх вдалося врятувати. Чи можете Ви назвати найбільш нагальну проблему Черкащини? Однією із невідкладних проблем для Черкаської області є капітальна реконструкція автомобільного мосту і насипної дороги через Кременчуцьке водосховище. Міст і насипна дамба для дороги збудовані 48 років тому. Цей об’єкт має стратегічне значення. Із 2002 року знаходиться в аварійному стані. Але серйозних робіт по його ремонту в останні роки не проводилось. На ремонт і укріплення дамби, дороги через неї необхідно 95 млн. гривень (в цінах 2008 року). Торік із Держбюджету використано лише 846 тис. на доопрацювання проектно-кошторисної документації. В цьому році щодо виділення коштів до цього часу не має ніякої ясності, хоч в «Укравтодор давно внесені пропозиції». А тому я звертатимуся до Уряду, особисто до Тимошенко Юлії Володимирівни, Комітету Верховної Ради з питань Бюджету із проханням терміново розглянути питання щодо виділення коштів на ремонт мосту і дороги через Кременчуцьке водосховище. Можливо за рахунок стабілізаційного фонду або із джерел Міністерства транспорту. Але це лише одна сторона проблеми. Просто закрити дорогу на ремонт на тривалий час не можна, хоч частину транспорту можна пустити в обхід через Канів. А як бути жителям лівого берега Дніпра – міста Золотоноші, Золотоніського, Драбівського і Чорнобаївського районів? В цьому регіоні області проживає 157 тис. осіб. Крім того, на лівому березі Дніпра розташовані тисячі дачних ділянок в основному ветеранів війни і праці. То що позбавити їх транспортного обслуговування із обласним центром? Для більшості із них добиратись до Черкас через Канів стане надто проблематичним і практично не реальним. Було б правильним якби це питання в комплексі розглянув Уряд спільно із облдержадміністрацією і схвалив відповідне рішення. Прес-служба Черкаської регіональної організації | |
Переглядів: 727 | Додав: narodna |
Всього коментарів: 1 | ||
| ||